DON'T LOOK BACK IN ANGER

Idag är jag dö trött trötT tröTT trÖTT tRÖTT TRÖTT.

Det blir nog inte så mycket religions plugg idag. För klockan 21.00 blir det tv:n med mammi. Sedan blir det nog sömn om det inte bli så att jag skriver den där förbaskade uppsatsen i natt. Vi får se. Men Jen sa att vi fick göra den på lektions tid. PJUUUH! Då gör jag den då i så fall. För jag har ännu inget material att gå på så kan inte göra så mycket.

Det finns vissa jag älskar mer än andra. Vissa jag älskar mindre än andra. Vissa jag inte alls älskar.
Det finns vissa jag saknar mer än andra. Vissa jag saknar mindre än andra. Vissa jag inte alls saknar.
Låt inget ändra mina känslor om detta. Om du inte gillar hur jag är, om du inte tar mig för den jag är. Är det inte mig du vill ha. För jag tänker vara mig själv. Jag måste. Jag ska. Nu och föralltid ska jag inte vara någon annan än mig själv. Ingen kan lura mig om vem jag är. Jag ska inte behöva överdriva eller liknande för att visa att jag har värde. Jag har värde ändå. Så är det bara. Det gäller att vara positiv och ha positivt sällskap. Det är inte lätt. Men... Livet är hårt!

Tudles. Godnatt. Sov gott. Dröm sött. Natti Natti. Puss och Kram.


Kommentarer
Postat av: jen

När du är dig själv är du den bästa ! Jag älskar dig ! <3

2009-11-03 @ 21:16:59
URL: http://jenniferstahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jennifer har redan skrivit så, men säger samma

2009-11-03 @ 21:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0