GÖR MIG FRISK

Pang bom. Ont i huvudet, i magen, i ögonen och öronen. Jag mår illa och det känns som jag ska svimma. Det är en vidrig känsla. Det känns som jag börjar att bli sjuk. Men.. Imorse var det värre än vad det är nu vilket betyder att jag är på bättringsvägen. Underbart.

Att kopiera papper är inte helt fel. Anteckningar. Jag tror detta är en belöning av hur jag mår idag. Hoppas allt är rätt. Vill inte säga för mycket men, fan så glad jag blev. Allt känns nu lättare.

Nu ska jag nog kolla igenom religionen lite snabbt, men det är nog rätt lätt så behöver inte lägga ned sådan tid. Hoppas jag!

Imorgon kommer min älskling hit, vi ska hård plugga hela dagen. Jag vet. Vi är så duktiga så.

Denna vecka:
Idag, måndag: Skola, sjuk, film och plugg.
Tisdag: Plugga med älskling hela dagen.
Onsdag: Religions prov och lämna in Historia uppsatsen.
Torsdag: Maybe plugg, träna eller bli totally frisk.
Fredag: Fredagsmys.
Lördag: Party.
Söndag: Chill, troligtvis Gossip Girl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0