LITE FRÅN FESTEN IGÅR

Jag har tyvärr bara text att bjuda på nu, för har inga bilder än (dom ska jag sno av Jen, hehe). Men hur som, vissa är väl lite nyfikna ändå.

Kvällen började med att vi kom försent, en timme. Det var p.g.a att vi slutade så sent. Sen blev det sång för de två födelsedagsbarnen Alexandra och Josefine. Smörgåstårta på det. Mums! Och vi fick en påse med godis, party hatt och tuta och en lapp. På lappen stog det ett uppdrag man skulle göra. "sno mat av grannen stog det på min". Jag käkade tre gånger från Emmas tallrik och jag typ skrek "mums, den här biten ser god ut, jag tror jag hugger in med en bit" Men hon fattade ju aldrig eller någon fattade aldrig att det var mitt uppdrag. Emmas kommentar var "jag trodde du bara var hungrig" haha, sötnos. Bara det att jag satt med en tallrik med en stor bit smörgåstårta :)

Det blev "lek-time" Ja, vad heter leken nu då? När två stycken ska typ ta hand mot hand, näsa mot näsa, arm mot lår, panna mot mage" med mera. Jag kallar den kroppsleken. Mitt lag vann. Vi var så grymma. Vem skulle annars vinna? Såklart var det vi.
Inte nog med det, det var en lek till. Dans-stopp leken. Man sätter igång musik och dansar som tusan, sedan när musiken stängs av ska man stå blickstilla, inte röra sig en millimeter. Sen när musiken startar igen ska man dansa och så. Jag vann. Såklart. Haha. Nej då, jag är ingen vinnarskalle. Haha.

Sedan drack vi och hade kul. Det rullade in mer och mer folk, lokalen blev nästan fylld vid 11-12. Dans på scen, golvet och ja, jag vet inte vart alla dansa. Men jag hade kul. Jätte kul. Bara att jag hade ont i fötterna sista timmen. Klockan 2 var vi trötta och nöjda med kvällen. Alla hade haft kul. Men jag ska nog inte gå in på detaljer, eller hur Emma?

Bilder kommer självklart senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0