SMASKENS

Godmorgon alla läsare. Hoppas ni haft en bra natt med en bra sömn. Det har jag haft, tror jag. Var inte trött när jag vaknade imorse ens, jag brukar känna att jag vill bara sova mer. Men nej, inte idag. Jag skulle resa mig. WOOHW. Hur yr som helst. Satte mig på sängkanten. Och nu har jag tagit mig ner till köket till mitt underbara tea. Det kan ju vara det absolut godaste som finns.
Godis - Tea
Tea
- Kaffe
Mat - Tea
Tea - Vatten med is
Kakor - Tea
Tea - Saft
Alkohol - Tea
Tea slår ju allt. Mums!

Nej, nu ska naglarna bli svarta. Så kan nog inte skriva mer då.
Sen blir det till att plugga religion och historia för hela slanten.
Ett prov och en uppsats ska vara klart imorgon. Kul-jul. Not.

Ha en bra dag. Tudles.

Kommentarer
Postat av: Linda

Wow, jättefin blogg :)



Ock jag håller med dig. Tea slår allt.

2009-11-10 @ 11:05:32
URL: http://bebbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0