SNART ÄR DET HELG...

... VILKET ÄR FANTASTISKT!

I Tisdags kom mitt hjärta Emma hem till mig och vi var så duktiga och pluggade HELA dagen. Sedan så var värd chips tyckte vi, så skålen med chips framför tv:n. Män som hatar kvinnor blev det, för Emma hade inte sett den. Den är lika bra alla gånger!

Igår följde Joel med mig hem. Vi pluggade, han hade prov idag. Kollade på Änglar och demoner. Vårt 3:e försök tror jag, men som vanligt somnar jag och han vill inte kolla utan mig. Rolig tjej. Not! Haha.

Idag har jag gått kort dag i skolan. Slutade halv 12. Kom hem åt lunch och nu sitter jag vid datorn. Om en liten, liten stund ska jag städa HELA huset. Alla våningar, alla golv, alla fönsterbrädor, allt. Jag vet. Jag är duktig. Så det ska jag väl göra nu fram till 16 tiden kanske? Ikväll blir det en myskväll med mamma.

Jag har ont i munnen. Jätte ont. Ondast. Jag tror jag dör snart. Fan vad jävla ont det gör. Så där fick jag ut lite ilska för att det gör så fruktansvärt ont. Mina visdomständer växer så det knakar. Vad ska man med dom till egentligen? Jag klarar mig fint utan dom. Det går ju inte ens att äta, prata, skratta eller ha stängt mun. Jävla tänder och göra ont. Fan.


GE MIG SOMMAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0