SNART SÅ...

Jag har några dagar att längta till. Några datum jag ser fram emot!
- 8/10 Simons födelsedag
- 9/10 Utgång med Emma och Jennifer
- 28/11

4 dagar kvar tills dans och fest, underbart! Det blir Gävle med mina godingar. Vi tar över dansgovlet då, tack!

Nu händer det inte så mycket kul, ska läsa några sidor till Historian som vi haft som läxa. Lika bra att få det gjort på en gång. Jag är så trött på skolan nu så jag håller på att bli tokig. Jag vill bara hem!
Snart är det praktik, och jag har ingen praktikplats. Jag har PANIK. Vill inte hålla mig inom Tierp - eller Uppsala kommun. Jag vill bort, låångt bort! Bara att börja söka då. Usch vad drygt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0