GODMORGON

Nu sitter jag här och äter en tropisk yoghurt, och bussen går om 10  minuter. Kanske måste med den då.. Kanske måste åka till skolan vare sig jag vill eller inte?

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst just nu, bara för att få skriva av mig en aning. Men då skulle jag självklart missa bussen plus att jag skulle låta en aning negativ, så jag skiter i det. Jag skriver av mig då jag är lycklig, allt flyter på som det ska, och när jag mår bra. Nu är det tvärtom. Jag är jävligt olycklig, inget flyter på och jag mår skit. Så. Jag vet att det inte är någon idé att skriva nått. Men något jag verkligen inte vet är vad jag ska säga eller vad jag vill för något. Vad vill jag? Jag har ingen som helst aning.

Mitt tea står nog och blir kallt i köket, måste nog gå och dricka upp det. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0